środa, 17 sierpnia 2011

Top Gear potwierdza to co już pisałem :)


Przed dwoma tygodniami pisałem o tym, iż nie ma sensu kupować nowego samochodu... Albo inaczej - nie warto zadłużać się tylko po to aby nabyć furę prosto z salonu. Do podobnych wniosków doszli nasi (?) ulubieńcy z TG - zobaczcie sami :)

Poniżej kilkunastominutowy wycinek z trzeciego odcinka 17-tej serii TG - prezenterzy proponują nam kilka(naście) alternatyw dla nowego Nissana Pixo (nie spotkałem się z nim w ofercie polskich dealerów). W moim poprzednim artykuliku pisałem o samochodach 2-3 letnich jako o dobrych "zamiennikach" nowej fury. Tutaj możecie zobaczyć jakie cacka można znaleźć szukając samochodów starszych :) Jakie było moje zdziwienie gdy faktycznie w cenie 35 000zł znalazłem 10-letniego Merola CL600 w pełnej opcji... jednak alternatyw jest dużo więcej (Subaru Impreza, Honda S2000 etc etc.) Zresztą zobaczcie i oceńcie sami :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz